Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да ви споделя как оправих проблема с играещата стрелка на температурния уред.

    Значи на термостата, жиците на температурния датчик бяха оголени ( изолацията им беше паднала на места). Сложих им изолирбанд и всичко заспа, повече стрелката не е играела след като загрее колата.
    Without heart we would be mere machines

    Comment


    • #32
      Нещо не ми харесват тия градуси. Днес по нанагорнище, стрелката мина една идея след чертичката след 90 градуса. При това работеше и климатика, но не ми работи 1-ва скорост на перката. Скоро ходих в сервиза на Алфа тук във Варна за диагностика и всичко уж е ОК, предполагам се вижда на компютъра дали и кога отваря термостата. Когато се пусна по нанадолнище на скорост си пада точно по средата преди 90 градуса. Дали е възможно да не отваря достатъчно тоя термос, радиатора и маркуча към него не може да се пипнат от горещина, градско минава 90 и се вкл. перката и си пада пак на 90, но по тея баири с повечко газ става това загряване около 100 градуса. Да го сменям ли или да мия радиатора или не знам и аз какво
      ?
      ----------------------
      156 SW 1.8TS 07.2001
      Fiat Tipo 1.4Mi
      ----------------------

      Comment


      • #33
        Аз го имам същия проблем. От вчера съм в клуба на Алфа с 1,9 JTD. Стрелката ми се колебае между 90 и следващата стрелка от дясно. Не съм обръщал внимание дали се включват перките понеже още не зная къде се намирам от кеф, но ми прави впечатление друго. Гледах на една бензинова 156-ца, че от горния маркуч на разширителното казанче постоянно има приток на антифриз, а при моята няма. Дали няма нещо запушено? Трябва ли постоянно от там да се върти течността?
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          А, това с притока от маркучето не е много радващо според мен. И при мен няма нищо да тече от това маркуче и мисля, че така е нормално. Само това с тия градуси ме притеснява.
          ----------------------
          156 SW 1.8TS 07.2001
          Fiat Tipo 1.4Mi
          ----------------------

          Comment


          • #35
            Няма ли приток през горното маркуче имате проблем - внимавайте да не издухате я глава, я кола
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              Какъв може да е проблема? Издухана водна помпа или някакво запушване? Тя че ще ходи на майстор - ще ходи. Най-малкото ще се сменят ремъци, масла и т.н., но да си създам някакво предварително мнение.
              Другото което е странно поне за мен е, че уреда за температурата "заспива" на температурата на която е изгасен двигателя. На следващото палене си пада от само себе си.
              Last edited by paunofff; d.m.y г., 21:38.
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                Така, днес на загрял мотор (малко след 90 градуса) отворих капачката на казанчето, леко изпусна малко въздух, нивото на течността не помръдна, от малкото маркуче действително си връща по малко течност която не бях забелязал досега. Отвих (малко) обезвъздушителя в ляво на радиатора и си потече антифриз. Маркуча който влиза в радиатора си е сравнително мек. Когато работи на място си минава 90 и към 0-ата се включва перката на 2-ра (не работи 1-ва) скорост и си пада пак на 90 и така докато си работи на място. Това според мен до тук си е в рамките на нормалното. Само не мога да разбера защо при поддържането на високи обороти стига тая пуста чертичка след 90-то. Взех да си мисля че термостата не отваря достатъчно, защото на 90+ градуса може спокойно да се стисне маркуча (смсл не е чак толкова горещ). Отплеснах се нещо, да ходя ли да сменям термостат, а?
                ----------------------
                156 SW 1.8TS 07.2001
                Fiat Tipo 1.4Mi
                ----------------------

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                  Така, днес на загрял мотор (малко след 90 градуса) отворих капачката на казанчето, леко изпусна малко въздух, нивото на течността не помръдна, от малкото маркуче действително си връща по малко течност която не бях забелязал досега. Отвих (малко) обезвъздушителя в ляво на радиатора и си потече антифриз. Маркуча който влиза в радиатора си е сравнително мек. Когато работи на място си минава 90 и към 0-ата се включва перката на 2-ра (не работи 1-ва) скорост и си пада пак на 90 и така докато си работи на място. Това според мен до тук си е в рамките на нормалното. Само не мога да разбера защо при поддържането на високи обороти стига тая пуста чертичка след 90-то. Взех да си мисля че термостата не отваря достатъчно, защото на 90+ градуса може спокойно да се стисне маркуча (смсл не е чак толкова горещ). Отплеснах се нещо, да ходя ли да сменям термостат, а?
                  Ами първо си оправи първата скорост!!!
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Ами първо си оправи първата скорост!!!
                    А, това е трудна работа, защото в алфа пича премери че има някакво постоянно напрежение от ЕКУ-то към релето за 1-ва и най-вероятно проблема е от там. Пък ремонта ще е.. На дали това е причината да прави 100 градуса по баирите.
                    ----------------------
                    156 SW 1.8TS 07.2001
                    Fiat Tipo 1.4Mi
                    ----------------------

                    Comment


                    • #40
                      Пичът може да не е майстор. Релето се управлява от компа с маса и при изключено положение и на двата му края на бобината има 12V По ми мяза на куплунгов проблем или проблем с плочката на радиатора дето е
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Пичът може да не е майстор. Релето се управлява от компа с маса и при изключено положение и на двата му края на бобината има 12V По ми мяза на куплунгов проблем или проблем с плочката на радиатора дето е
                        Е това е тука в сервиз Алфа във Варна, ходих наскоро на диагностика, профилактично и тогава. Кажете някой майстор ( на Алфи) да бягам при него, че да видим и температурата що така. Изчетох тука разни неща за сервизи, но за Варна нищо конкретно не видях
                        ----------------------
                        156 SW 1.8TS 07.2001
                        Fiat Tipo 1.4Mi
                        ----------------------

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                          Е това е тука в сервиз Алфа във Варна, ходих наскоро на диагностика, профилактично и тогава. Кажете някой майстор ( на Алфи) да бягам при него, че да видим и температурата що така. Изчетох тука разни неща за сервизи, но за Варна нищо конкретно не видях
                          е виж там Пинин фарина, Камен666, все са гларуси
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Ами първо си оправи първата скорост!!!

                            Колега, първата степен трябва да раобти - в това най вероятно се крие проблема ти. Следващото според мен на което трябва да обърнеш внимание е температурния датчик който е та термостата.

                            ---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Пичът може да не е майстор.
                            Момчето си разбира от работата, просто явно не е имал достатъчно време за проблема, което разбира се не е оправдание
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                              Колега, първата степен трябва да раобти - в това най вероятно се крие проблема ти. Следващото според мен на което трябва да обърнеш внимание е температурния датчик който е та термостата.

                              ---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:33 ----------



                              Момчето си разбира от работата, просто явно не е имал достатъчно време за проблема, което разбира се не е оправдание
                              Що ме цитираш мен? Аз го насочвам към теб, че и той е гларусче
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Е как при положение че работи 2ра скорост ще загрява толкова, нещо не ми се връзват нещата. И при положение че се движа със 100 км и нагоре. Е вярно баирец е ама.... И като е пуснат климатика перката си бичи почти постоянно. Предното италианче - фиатчето пак така ми загряваше, явно няма да се кара кола дето не грее
                                ----------------------
                                156 SW 1.8TS 07.2001
                                Fiat Tipo 1.4Mi
                                ----------------------

                                Comment

                                Working...
                                X